بیوگرافی لئو2012


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ tmnt 2012 خوش اومدید من به شخصه عاشق رافائلم و در اینجا همه چی درباره ی لاکپشتها وجود داره . نظر یادتون نره من اینجا میبینم مطالب چه قدر بازدید داره هرکی نظر نده بده

کدوم شخصیت لاکپشتها رو دوست داری؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tmnt 2012 و آدرس tmnt2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 230804
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1

...

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 184

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 99
:: بازدید ماه : 96
:: بازدید سال : 952
:: بازدید کلی : 230804

RSS

Powered By
loxblog.Com

لاکپشتارو عشقه

بیوگرافی لئو2012
پنج شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:46 | بازدید : 12430 | نوشته ‌شده به دست raph y | ( نظرات )

خب حالا میریم سراغ اقا لئو.

ایشون طرفدار زیاد دارن و یکی از محبوب ترین های کارتون لاکپشتاست.

راف و لئو دوتا از شخصیت های محبوب توی سری ۲۰۰۳ هستن و توی سری ۲۰۱۲ مایکی هم یکی از اوناست.

لئو پسر محبوب پیش استاد اسپیلینتره‏(‏خود شیرین‏)‏

همینم رافو عصبی میکنه‏(‏راست میگه بچه‏)‏

لئو یه حس خاص به راف نسبت به بقیه داداشاش داره.‏(‏خییییییلللللیییییی خااااصصصص‏)‏راف هم همینطوره

اینجا دو طرف از روبروی لئو و از روبروی راف نشون داده

حس مسئولیت زیادی داره‏(‏محافظ کار‏)‏وعشق خانوادست

به مایکی محبت میکنه و به اختراعات دانی نسبتا احترام میزاره .‏(‏ننننسسسسبببتتتاااا‏)‏

یه جورایی بچه مثبت کارتونه و راف هم بچه منفی.‏(‏والا)‏

لئو هم یه جورایی همراه مایکی و راف اختراعات دانیو مسخره میکنه‏(‏الهی بمیرم دانی تو چی میکشی‏!‏‏)‏

شمیشیراش که جیگر گوششن و کلا عشق شمشیره رافم که عشق (سای‏)‏.())

کارای (دختر شریدر‏)‏ رو دوست داره).‏(خاک تو سرت با دشمن جماعت‏!‏‏)‏)))()(()) که راف با این مضوع مشکل داره)

 

وقتی کارتون مورد علاقشو میزاره کلا محو تلویزیون میشه‏(‏میزنه رو دست مایکی‏)‏

وقتی هم بره تو تمرکز دیگه از دست رفت

خب تموم شد واسه بقیه بیوگرافی ها نظر زیاد میخوام کپی هم ممنوع:‏(‏




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فاطمه در تاریخ : 1394/11/15/4 - - گفته است :
درباره دانی بزار





عاخه عشقه منه

<-CommentGAvator->
رنگین کمان در تاریخ : 1394/5/18/7 - - گفته است :
در ضمن کارای معلوم میشه خواهر لیو یعنی میوا است

<-CommentGAvator->
لئوناردو در تاریخ : 1394/2/3/tmnt2012 - - گفته است :
اصلنم لئو جونم اینطوری نیس...
خود شیرین نیس،عاشق خونواده اس ،
حالا مگه چی میشه لئوجونم یه کم دعوا کنه؟!!!!!!!!!!!
کم اذیّتش میکنن؟!!!!!!!!!!
بگو لئو جونم چی میکشه؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ: چی میکشه واقعا؟:دی

<-CommentGAvator->
LDRM در تاریخ : 1394/1/30/7 - - گفته است :
سلام؛ اول می خواستم بگم که یه چیز در مورد لئو درست نیست؛ اونم اینه که واقعا بچه ی خوبیه و خودشیرین نیس و در ضمن کارای دشمنشون نیس بلکه دختر واقعی استاد اسپلینتره! من تمام شخصیت های لاک پشت ها رو خیلی دوست دارم اما دانی برام یه چیز دیگه اس! دوست داشتم تو مدیریت کمکت کنم وبلاگمو ببین و بعد نظرتو تو همون وبلاگ خودم بگو؛ من تمام قسمت هایی رو که تو اینترنت بود رو دانلود کردم و می تونم خیلی مطلب و خیلی هم عکس بذارم بدون گرفتن عکس ها از اینترنت و بیشتر از سه روز دنبال عکسا بودن! من هنوز خیلی به وبم نرسیدم ولی میتونم خیلی بهترش کنم! می خوام یه انتقاد ازت بکنم که ای بیرحم! واقعا چراکپی رو ممنوع کردی؟! خیلی کسا هستن که واسه ی گذاشتن مطالب واقعا زحمت می کشن اما کپی رو ممنوع نمی کنن یکی عین خودم!!! راستی یه چیز دیگه، شاید خوشحال بشی شایدم ناراحت؛ خیلی افکار و رفتارت شکل رافه! جدی میگم! به نظر میاد خیلیم عصبی هستیا!!!
جدی؟ راستش من اصلا این سری جدیدا رو ندیدم:/ چه جالب:دی میتونی تو مدیریت کمک کنی؟ اگه آره ایمیل تو پیام خصوصی کن باشه بابا:دی کپی ازاد:دی خوبه؟:دی نه راستش این اخلاق رای مال 2 سال پیشه من الان دیگه اون نیستم:دی

<-CommentGAvator->
حنانه در تاریخ : 1393/8/19/1 - - گفته است :
سلام خوبي خيلي ممنون ميگم من ميدونم دان اپريل رو دوست داره چون تو ٢٠١٢ معلوم بود ولي ميتوني ثابت كني كه لعو از كجا كاراي رو دوست داره؟ فكر نكني بات دعوا دارم فقط ميپرسم ميگم از كجا ميدوني دوسش داره؟ خواهش جان خونوادت جواب بده ممنون
پاسخ: سلام اخه راف توی بعضی از قسمت ها لیو رو نصیحت میکنه و لیو هم تو یه قسمت به خاطر اینکه کارای رو دوست داره گول میخوره

<-CommentGAvator->
حنانه در تاریخ : 1393/8/18/7 - - گفته است :
سلام خواهش جوابمو بده من تازه اومدم مگه نه الكيه كه كاراي و لعو با همن؟ اخه اينا با هم چيكار دارن؟
پاسخ:چی بگم والا:دی

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1393/6/9/7 - - گفته است :
کد برام بزار ممنون
پاسخ:کد چی بزارم؟؟

<-CommentGAvator->
ونوس در تاریخ : 1392/12/1/4 - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگی داری همه چیزش خوب بود مخصوصا عکس های لئو جون!
من فقط از عکسی که لئو و کارای باهم بودن بدم اومد ولی بقیه اش عالی بود.ممنون!

<-CommentGAvator->
Elsa در تاریخ : 1392/11/27/7 - - گفته است :
لئو خود شيرين نيسسسسسسسسسسسسسسست
اي خدا به چه زبوني بگم

<-CommentGAvator->
امین در تاریخ : 1392/11/23/3 - - گفته است :
واقعا که وبلاگ باحالی داری خیلی خوبه.راستی این عکس ها رو از کجا پیدا می کنی؟
پاسخ:مرسی بهت میگم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: